Jadi lah orang yang cergaih jangan hampuraih !

Saturday, February 5, 2011

BADMINTON TEMERLOH UNITED

 
 Dewan tempat berlangsung nyer pertandingan badminton tertutup Temerloh United

 Keadaan di konter pendaftaran agok sibuk sikit,kelihatan akok shimoh agok serius ngabor sesuatu pada peserta sambil di peratikan oleh urusetia yg lain dengan penuh teliti

 Pintu masuk utama di kawal rapi oleh tok4 iejat dan pakcu Man demi keselamatan pemain dan peganjur

 Sedara Juhaizi dan 2 anok nyer antara pemain sempat memanaskan sebelom hati jadi panas

 Beberapa taklimat dan pesanan perlu di sampaikan agor pemain beringat

 
 Para penonton juge di berikan peringatan oleh akok simoh ni supaya x der pergaduhan antara penyokong

  Kelihatan para penyokong mcm paham apa paksud yg di sampaikan oleh akok simoh tadi..
 
 Kelihatan para penyokong dan pemain besiap sedia dengan utk main dan nyokong

 
 Perlawanan pertama bermula,ini merupakan regu agok meresohkan pehok lawan kerana regu ni mengunakan strategi tinngi rendoh dari pemain nyer

 
 Besiap sedie menantikan servis petama dari pehok lawan yg sokmonyer x lepas

 Perlawanan pertama regu wanita yg agok kelihatan santai jer

 Gemuruh jek rodong ni nok ngantor servis, maklom lah perlawana pertama

 Pemain paling junior yg x kurang hebat nyer nyemash

 Regu wanita ke2 yg ternyata memberikan saingan sengit

Penuh konsisten melayokan diri ke perlawanan seterus nyer

 Empire yg sangat tegas dalam mengadili perlawanan

 Para penyokong kelihatan terpegun dengan aksi2 yg penuh mendeborkan

 
 Senyuman manis dari saloh sorang penyokong

 Pengumuman dari sorang urusetia mengaborkan perlawan terpaksa dihentikan seketika kerana dah nok masuk tengoh hari dan peserta laki di keroh ke masjid dulu utk sembahyang jumaat

 Sedikit kekecohan apa bila ande pemain mintok perlawanan di teruskan dari pemain2 wanita

 Sape nok nompang koii gi sembahayang jumaat ni karang...

 Para pemerhati meluahkan pendapat nyer dan mengaborkan " jangan muwat kisok..petang karang main lah puas2.."

Barisan urusetie nyusun jadual baru utk perlawan sebeloh petang agor perlawanan menjadi lebih berprestif dan merioh

Antara pemain bersiap sedia utk perlawanan sebeloh petang nyer...

Menlakorkan kenangan dulu sebelom main sebab perlawan kali ini terus ke perlawanan kaloh mati

Jugek kepada pemain wanita,apa2 hei bergambor dulu,kalau kaloh karang x jumpa dah

 Bergambor lah dulu dengan bakei juare dan naib juare

Regu wanita yg bakei memberikan saingan sengit pada sebeloh petang ini

Apa2 hei ngan empire kena ingat jugek kalau tidok karang senget padang

Pakcu Aseri yg begitu seronok ngat dia bila dapat mengadili perlawanan regu wanita

Pakcu aseri mengadili perlawanan regu wanita dengan penuh hati2

Terpegun....

Ngantor laporan ke pehok atasan

Haa...  kan ke sakit nok ngambik bolo gitu...ini saloh 1 bibit perlawanan yg sempat di rakam kan

 Apa kes lah abg ni gelok ke rodong hak main tu..

Terpegun dengan aksi2 yg mendeborkan

Pasangan regu yg begitu serasi dalam setiap perlawanan yg mana regu ini ande potensi nok jadi 
juare

 Ini lah yg di katakan semangat

 Aksi pemain yg betui2 menarik perhatian 3 beranok ni....

Ketibaan VIP TU yg di tugaskan utk meyampaikan hadio pada pemenang nanti di jamu dengan bubur kacang

Bergambor dulu sebelom perlawanan akhir regu lelaki

Regu pompuan  yg di kaborkan akan lepas utk ke perlawanan akhir

Layok ke perlawanan akhir

Menda lah di peratikan oleh 2 beranok ni

Sebelom perlawanan akhir pompuan

Mendapat sokongan padu dari org teristimewa sebelom perlawanan akhir

Naib johan regu pompuan tahnioh lahh..

Juare regu pompuan,mmg regu yg di jangka

 Walaupn gagal merebut tempat ke3 namun regu tetap memberikan post istimewa utk para peminat nyer

Empire Mohd rozi sedang mengadili perlawan regu laki utk menentukan tempat ke3

Tempat ke3 regu lelaki

Naib johan regu lelaki yg mana setiap perlawanan nyer mmg memukau para penonton dengan smash yg meletop nyer...

Juare regu laki yg mana kelebihan berpihok kepada nyer atas sebab pengalaman

 Senang hati dah urusetia bila VIP dah datang dan di jamu dengan bubr kacang

 Para penyokong setia yg sedikit pun x berganjok dari awei hingga ke petang

Masih setia memberikan sokongan padu

 Wajoh penyokong setia,sedikit nampok letih
 
Melakorkan kenangan bersama para pemain sebelom berpisoh

Permintaan bergambor bersama peminat

Post istimewa utk peminat

Sebelom balik borok2 dulu

Sebelom balik ngeteh dulu di gerai sebeloh dewan

1 comment:

  1. best xtvt TU.. kalau la dpt balik Temerloh tiak2 hari..

    ReplyDelete